.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیپلمات ارشد ایران: صهیونیست‌ها تاوان جنایت خود را خواهند داد
دیپلمات ارشد کشورمان گفت: جنایت صهیونیست‌ها هیچ تاثیری در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد الا اینکه دشمن تاوان این نوع جنایات را خواهد داد.
دیپلمات ارشد ایران: صهیونیست‌ها تاوان جنایت خود را خواهند داد

حسن کاظمی قمی، دیپلمات ارشد کشورمان در گفت‌و‌گویی تلویزیونی در ارتباط با اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار سید رضی موسوی اظهار کرد: رژیم اشالگر قدس به دنبال ایجاد و توسعه عملیات در خارج از مرز‌های غزه است. این که این منطقه بزرگ را مورد هدف قرار دادند برای آن است که به نوعی جمهوری اسلامی را وارد درگیری نظامی کنند.

 

وی ادامه داد: برای همین یک شخصیت بزرگ و مورد احترام در مقاومت را مورد حمله قرار داد و با توجه به شکست‌های این رژیم در غزه که به دست حماس صورت گرفته آن‌ها به دنبال فرافکنی بحران و توسعه جنگ و درگیر کردن ایران برای عملیات نظامی هستند.

 

کاظمی قمی گفت: سردار شهید سید رضی موسوی از رزمندگان و مجاهدین واقعی ما بود که در طول این سال‌ها در سوریه همکاری‌های مهمی با مقاومت انجام می‌داد. می‌توان گفت کار صهیونیست‌ها هدفمند بود. اما آن چه که مهم است و باید به آن توجه کرد آن است که رژیم اشغالگر قدس با ضرباتی که امروز در غزه و کرانه باختری متحمل می‌شود این نوع اقدام‌ها هیج اثری برای آن‌ها ندارد الا آن که شرایط بحرانی خود را بحرانی‌تر کنند.

 

وی گفت: در طول این سال‌ها و حضور این سردار در منطقه شاهد رویش‌هایی مانند این شهید بودیم و مانند ایشان نیرو‌هایی توسط فرماندهان بزرگ ما و شهید بزرگ سردار سلیمانی تربیت شدند که با از دست رفتن چنین فرماندهانی هیچ تاثیری در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد الا این که دشمن تاوان این نوع جنایات را خواهد داد و اطمینان دارم روحیه مقاومت با این شهادت‌ها افزایش پیدا می‌کند و شاهد جبران این اقدام ناجوانمردانه در غزه توسط مقاومت غزه خواهیم بود و این گونه اقدامات صهیونیست‌ها باعث نخواهد شد که معادلات غزه تغییری به نفع صهیونیست‌ها کند و بلکه آثار این اقدامات را علیه صهیونیست‌ها خواهیم دید.

 

وی گفت: رژیم اشغالگر قدس تا قبل از طوفان الاقصی برای توسعه اقدامات خود تهاجم می‌کرد، اما امروز در حالت دفاعی است و به همین خاطر طوفان الاقصی  یک حرکت بزرگ در منطقه و مسائل بین المللی است.

 

این دیپلمات اظهار کرد: ره‌آوردی که ارتش صهیونیست‌ها داشت آن بود که بیش از ۲ هفته تاب آوری ندارند و باید در این مدت حماس را نابود می‌کردند اما اکنون با برآورد کابینه نتانیاهو فهمیدند که ادامه این اتفاقات به نفع آن‌ها نخواهد بود. نبرد در غزه به جنگ فرسایشی تبدیل شده است و جنگ فرسایشی به معنی مرگ صهیونیست‌هاست. سربازان صهیونیست اکنون از لحاظ روحی دچار بحران شده اند. اکنون مدل عملیات در غزه چریکی شده است در حالی که صهیونیست‌ها به دنبال جنگ کلاسیک هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.